Medieoppslagene om Finnmarksløpet har stor verdi
Medieomtalen om Runar Terje Foslund som kom i mål i Finnmarksløpet 2022, har en verdi for arrangøren. (Foto: Privat)

Medieoppslagene om Finnmarksløpet har stor verdi

Finnmarksløpet bruker verdien ovenfor politikere og næringsliv.
Sport
Bjørn Magne Solvik
Publisert : 26.04.2022 13:30
Sist oppdatert : 26.04.2022 14:25

Totalt er annonseverdien for Finnmarksløpet nasjonalt og internasjonalt beregnet til 47 millioner kroner. 

På oppdrag fra Finnmarksløpet har Retriever analysert mediedekningen til Finnmarksløpet i perioden 1. april 2021 til 31. mars 2022.

--Dette har noe å si for hvordan vi skal profilere oss fremover, og hvor attraktive vi er som både merkevare og landsdelen i seg selv. Det sier Birgit Haugland, daglig leder i Finnmarksløpet, til Radio Nordkapp. 

Haugland forteller at Finnmarksløpet bruker annonseverdien ovenfor politikere og næringsliv. 








Bransjeguiden



Publisert med Visto CMS News Edition   |   Nettverk levert av Transdata AS